Складаючи умови щодо гарантії, обміну або повернення продукції, яку ми продаємо, головною метою ми ставили, щоб у будь-якому випадку та за будь-яких обставин Ви, як покупець, залишилися максимально задоволеними як товаром, так і нашим обслуговуванням.
Яка гарантія на продукцію Dyson на сайті?
Гарантія на будь-який придбаний товар складає 24 місяці від дати продажу, яка вказана в гарантійному талоні. Якщо сроки і умови гарантії відрізняються від звичайних, про це буде написано в гарантійному талоні.
Ми гарантуємо, що якщо протягом 14 днів після покупки, за умови належного використання, відбувається втрата функціональності товару, ми власним коштом проводимо ремонт, а якщо ремонт не можливий, то виконуємо заміну товару. Для того, щоб визначити, з якої причини відбулася втрата функціональності товару, ми проводимо Технічну експертизу, яка згідно із законом (п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача») може тривати до 30 днів після прийому виробу. При здачі на експертизу необхідно надати гарантійний талон, що підтверджує факт покупки. Також несправний виріб має бути у повній комплектації та з технічною документацією. Якщо до товару додавався подарунок, він також має бути переданий у невикористаному вигляді та з упаковкою.
Просимо Вас розуміти, що по-перше наш товар (фени, стайлери) відноситься до категорії «Технічно складні побутові товари», по-друге на таких же умовах за гарантією, обміном або поверненням продукції ми співпрацюємо з рітейлером (постачальником), який, своєю чергою, зобов’язує нас дотримуватися цих умов.
Список причин, з яких не провадиться гарантійний ремонт, обмін, а також повернення продукції та грошей:
- якщо відсутні гарантійний талон, неповна комплектація (зокрема документальна);
- якщо товар справний, але з його отримання минуло більше 14 днів;
- якщо товар справний, з його отримання минуло менше 14 днів, але товарі є ознаки його використання, тобто. видно, що він активно використовувався (потертості, тріщини, сліди ударів, відколи, зам’яті контакти, пошкоджений кабель або інші механічні пошкодження);
вихід виробу з ладу з вини покупця (порушення правил експлуатації, неправильного підключення та встановлення, недокументованих режимів використання); - якщо є наявність ознак ремонту чи розтину;
наявність ушкоджень, які отримані внаслідок аварій, впливу вологи (води чи пари, іншої рідини), вогню, хімічних сполук, потрапляння пилу, комах та інших сторонніх предметів.
Інформація для споживача
Ще хочемо додати, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» Ви як споживач зобов’язані:
Перед тим як використовувати товар вивчити правила експлуатації товару, які йдуть разом з ним.
У випадках, коли не зрозумілі умови використання купленого товару, Вам слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, зазначеної в документах, що виконує дані функції.
Використовувати товар за призначенням та не порушувати умов експлуатації, зазначених у документах виробника чи продавця.
Щоб уникнути негативних наслідків використання товару, Ви зобов’язані дотримуватись заходів безпеки, зазначених у документах виробника або у разі відсутності їх, дотримуватись загальноприйнятих заходів безпеки під час експлуатації товарів цієї категорії.
Як повернути товар?
Закон України захищає споживачів та дає 14 днів на повернення товару належної якості. У разі повернення електроприладів, аудіо-відео техніки та інших технічно складних побутових товарів, до яких належать і фени та стайлери, призначається експертиза в сервісному центрі для встановлення якості товару, що повертається.
Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості та документацію, у тому числі підтверджує факт покупки, протягом 14 днів з моменту покупки товару.
Дуже дякуємо, що дочитали цю інформацію до кінця! Сподіваємося, що вона буде для Вас корисною, щоб зробити вибір покупки техніки Dyson у нашому інтернет-магазині.
Якщо у Вас залишилися питання, телефонуйте нам, ми докладемо всіх зусиль, щоб Ви отримали всю цікаву для Вас інформацію!